Hondas duo av Rebel-cruisere blir nå en trio med den nye «street custom» CMX1100SE. Alle tre deler den velprøvde tosylindrede motoren på 1084 kubikk, nå med økt dreiemoment ved lavere turtall og i mellomregisteret samt høyere toppeffekt. Alternativet Dual Clutch Transmission (DCT) får oppgraderinger ved lave hastigheter for å øke brukervennligheten.
Andre oppdateringer omfatter en mer ergonomisk kjørestilling og ny 5-tommers TFT-skjerm med Honda RoadSync-smarttelefontilkobling og USB-C-kontakt. Blant de tekniske høydepunktene finner vi Throttle By Wire-kontroll (TBW), tre standard kjøremoduser pluss to brukertilpassede moduser, tre-nivås Honda Selectable Torque Control (HSTC) og cruisekontroll.
- Rå og muskuløs fremtoning
- Full LED-belysning
- Ny og mer ergonomisk kjørestilling
- Cruisekontroll
- Ny 5-tommers TFT-skjerm
- USB-C-ladekontakt og Honda RoadSync
- Tre ulike kjørenivåer, pluss muligheter for skreddersøm
- Honda Selectable Torque Control
- Wheelie Control
- Kraftig og momentsterk motor
- Også tilgjengelig med oppgradert Dual Clutch Transmission
- Nye farger til 2025
- Egen dedikert modell rendyrket for touring
- Ny spesialutgave: CMX1100SE