Hondas allsidige sportssykkel i mellomklassen fortsetter sin utvikling med en stiloppgradering fra frontlys til baklys. En ny 5-tommers TFT-skjerm er klargjort for Honda RoadSync-tilkobling, betjent av en ny 4-veis bryter – en ny design som er veldig enkel å bruke. Sammen med den nakne CB650R – vil CBR650R være den første Hondaen som er utstyrt med Honda E-Clutch-teknologi, som gir føreren automatisk clutch ved ganske enkelt å bruke girpedalen. Ellers byr modellen på Showa SFF-BP USD-gaffel, doble firestemplede radialmonterte kalipere foran og dekkkombinasjon 120/70-ZR17 og 180/55-ZR17.
I drift er Honda E-clutch enkelheten selv, og fjerner behovet for å bruke clutchhendelen for å gjøre et skift enten opp eller ned i girkassen. Føreren kan enkelt betjene girpedalen for ultraraske, konsekvente girskift, noe som gir ekstra glede til sporty kjøring. Clutchhendelen er heller ikke nødvendig når du akselererer eller stopper. Systemet aktiverer seg så snart motoren slås på, og styrer begge scenariene jevnt, samtidig som det hindrer at motoren stopper når den er i drift og gir ekstra bekvemmelighet og trygghet til bykjøring med hyppig start og stopp.
Omkostninger og vrakpant tilkommer.
Kontakt meg om dette produktet